2013. november 6., szerda

Magyarság története.


A mai legfrissebb kutatások és az érdekes módon csak " mostanság " előkerült " Magyarság története "c. " leletekből megrajzoltam egy térképet. Nem tudom h elgondolkodott -e már valaki azon, h a magyar honnan is kapta legyőzhetetlenségét, lerombolhatatlan erős Isten-hitét, spirituális tudását, természetfeletti képességeit, kiirthatatlanságát.



És miért pont a dél-amerikai kultúrák, görögök, a sum

érok ( mai Irán területe ) , az egyiptomiak, a magyarok ( hun-szkíta) , és a kelták műveltsége, történelme, tudása, kultúrája, misztikája, mitológiái, vallása a legjelentősebb az egész világon?? Na ez gyökerestől fog felforgatni mindent, sok helyen már megjelentek az írások, és nagyon sokan nem csak a neten de élőben is el fogják mondani az igazságot nagyon hamarosan !



Biztos vagyok benne, h a sötét oldalról nagyon sok támadója lesz mind a térképemnek, mind pedig az eredeti titkos nemsokára kikerülő írásoknak, ami évezredekig el volt zárva a népek elől!! Az összes megemlített kultúra 2 elsüllyedt titkos földönkívüli civilizációtól örökölte isteni tulajdonságait, nem véletlen választott nép a magyar is. És elsődlegesen választott. Nekem a finnugoros dolog sosem jött be, mindig sejtettem és bizonyos esetekben tudtam is az igazságot, de a térképen a leírtakra támaszkodtam, az alapján szerkesztettem meg röviden, tömören, érthetően. A görögök felől pedig főleg intuitívan sosem voltak kétségeim h onnan is van némi közünk a titkos tudáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése