Egyéb oldalak:
2022. szeptember 25., vasárnap
7 dolog, ami hatással van a rezgési frekvenciádra a kvantumfizika szemszögéből:
2022. szeptember 23., péntek
A világelit harca a Föld irányításáért. 2022.09.23 - (Great Reset) - M5 (mediaklikk)
" - A magántulajdon eltörlése - A nemzettudat kiiktatása - A "Zöld" diktatúra erősítése... Ezek a Világgazdasági Fórum (WEF) legfőbb célkitűzései, a társadalom átalakítására. A globalista elit mindezt 2030-ig szeretné elérni. De vajon létrehozható a világkormányzás, vagy ez mind, csak egy utópia? Ez itt a kérdés... "
Forrás:
Régebbi bejegyzések és egyben kapcsolódó témák a blogoldalon belülről:
https://tenyekerodje.blogspot.com/2022/01/az-agenda-21-fenntarthato-fejlodes.html
https://tenyekerodje.blogspot.com/2022/04/a-nagy-ujrainditas-terv-great-reset.html
https://tenyekerodje.blogspot.com/2021/11/clan-of-xymox-great-reset.html
https://tenyekerodje.blogspot.com/2021/03/davos-2021-ahol-globalis-klimadiktatura.html
...
https://www.youtube.com/watch?v=wkPOeNZbUEI
A ZENE ÉS A TÁNC JÓTÉKONY HATÁSA:
A muzsika áldásos hatását már az ókorban is ismerték és alkalmazták és a zene a mai napig része lehet a gyógyításnak.
Több megfigyelés, kutatás és orvosi beszámoló is alátámasztja, hogy a jól megválasztott muzsika még a beteg állapotán is javíthat, mivel csökkenti a félelem- és fájdalomérzetet.
Magas vérnyomás ellen Simon és Garfunkel: Bridge Over Troubled Water című számát javasolják, míg szívműködésre – állítólag – jótékony hatással lehetnek a country- és westerndalok, illetve a popzene.
A szakértők abban is egyetértenek, egyetlen esetben lehet túladagolni a zenét: ha az ember túlságosan nagy hangerővel hallgatja.
Kiderült, hogy a Zene új idegi utakat nyit meg az agyban, amelyek megkerülik a sérült területeket. A ritmus stimulálja, például a Parkinson-kóros betegeket vagy az agyvérzésen átesetteket abban, hogy biztosabban mozogjanak, hogy megtalálják az elvesztett egyensúlyukat.
Egy zenedarab hatása azonban nem merül ki abban, hogy lábunkat gyorsabban vagy lassabban mozgatjuk.
A pulzusunk az, amely kifejezi a mélyebb biológiai hatásokat is.
Egy igen gyors ritmusú zene pulzusunkat 22 százalékkal, légzésünket pedig 50 százalékkal is megemelheti, míg egy lassú ritmusú, szomorú zenedarab a normális alá is viheti ezeket az életmûködéseket.
TÁNCOLNI EGÉSZSÉGES, A TÁRSASTÁNC FEJLESZTI A TESTI - LELKI HARMÓNIÁT:
A táncra mindenkinek szüksége lenne. Olyan testmozgásról van szó, amely összhangot igényel, kívül és belül. A tánc remek zsírégető és alakformáló és emiatt olyanok is rendszeresen űzhetik, akik szív- és érrendszeri betegségük miatt csak kíméletes fizikai aktivitásnak tehetik ki magukat. Táncolás közben fokozódik teljesítő képességünk, agyunk vérellátása, a tánc segít a stressz leküzdésében, a feszültség oldásában is.
Másrészről a tánc fejleszti az egyensúlyérzékünket, növeli a mozgáskoordinációt, miközben a különböző mozdulatokat összehangoljuk. A tánc arra is jó, hogy kifejezzük vele érzéseinket, vagy véleményt formáljunk a világról, esetleg közvetítsük gondolatainkat.
Tánc közben teljesen kikapcsolhatunk, ellazulhatunk, ráadásul kizökkenhetünk egy másik világba, ezáltal feloldódunk, s önmagunk, utunk keresésében is segítségünkre lehet, elsősorban az önkifejezés, kiteljesedés területén.
Forrás/folytatás:
https://fubenfaban.eu/blog/a_zene_es_a_tanc_jotekony_hatasa.html
Az emberiség jövője. - ( Nexus TV ) / "Szükségünk van független tudósokra és orvosokra...
Mikor a W.H.O. szakértője o_l_t_á_s szkeptikussá válik...
"Szükségünk van független tudósokra és orvosokra... most már értem, miért küzdöttek azért, hogy meghallgassák őket, miért cenzúrázták, diszkreditálták őket, mert megtapasztaltam az elmúlt 2 éveben!"
Dr. Theresa Anne Lawrie gyakran
tagja a nemzetközi klinikai gyakorlati iránymutatások
kidolgozásáért felelős technikai csoportoknak, és jelenleg az
Egészségügyi Világszervezet (WHO) két klinikai gyakorlati
iránymutatásának módszertani szakértőjeként dolgozik. Szakértők által
lektorált publikációi több mint 3000 hivatkozást kaptak, és
ResearchGate-pontszáma a ResearchGate-tagok legjobb 5%-a között van.
“Mostanra rájöttem, mert én is egy úton vagyok, mint mindenki más, és újra kellett néznem sok mindent, amit eddig igaznak tartottam, és az egyik ilyen dolog a betegségek megelőzése volt a védőoltások révén.
Minden oltásom be van adva, kivéve a covid vakcinákat, de egészen addig, és gyermekeim is.
És tudják, hogy ez valójában annyit jelent, hogy oltást adunk, olyan esetben, amikor nem is tudjuk, hogy ezek a betegségek mennyire gyakoriak, melyek ellen oltunk, és mégis végezzük ezt az egész megelőző oltást.
És figyelembe véve, amit most már tudok a gyógyszeriparról, és arról, hogy szándékosan megtévesztettek minket ezeknek a covid injekcióknak a biztonságosságával kapcsolatban, én óva intenék a gyermekkori védőoltásoktól, mert a gyógyszeripar nyilvánvalóan nem felelősségteljes.
Úgy tűnik, nem vagyunk képesek felelősségre vonni a potenciális károkért és sérülésekért.
Tökéletesen igaza van, hogy ezt felvetette, mert azon tűnődöm, hogy vajon az összes többi oltásnál, amelyet gyermekkorunktól kezdve kapunk, vajon a mellékhatások eltörpülnek-e amellett, amit meg akarunk előzni, mint ahogyan azt most a covid oltásnál látjuk.
Igen, teljesen egyetértek önnel.
És ahogy ön is, amikor én is felnőttem, nem volt senki, aki mogyoróallergiás lett volna igazából.
Egészen biztosan nem volt senki speciális igényű autizmus spektrumzavarral küzdő gyermek az osztályban, és most már nagyon gyakori, hogy az osztályban vannak speciális igényűek, és sok krónikus betegség is.
Tehát minden családban van valaki, aki Crohn-beteg, asztmás vagy hasonló.
Szóval vissza kell lépnünk, és szükségünk van független tudósokra és orvosokra.
Hagynunk kell, hogy hallathassák a hangjukat, mert ők már évtizedek óta próbálják hallatni a hangjukat.
És persze most már értem, hogy miért küzdöttek azért, hogy meghallgassák őket, és miért cenzúrázták és diszkreditálták őket, mert ezt megtapasztaltam az elmúlt két évben.
Úgy gondolom tehát, hogy tényleg itt az ideje, hogy hangot adjunk a független orvosoknak és tudósoknak világszerte, akik aggodalmukat fejezték ki, és megpróbáltak olyan tanulmányokat és kutatásokat közzétenni, amelyek ellentétesek azzal, amit a gyógyszeripari vállalatok és a gyógyszeripari vállalatok által finanszírozott egészségügyi hatóságaink mondanak nekünk.
És óvatosnak kell lennünk, óvatosabb megközelítésre van szükségünk, felismerve azt is, hogy orvosaink és háziorvosaink alapvetően a gyógyszerészeti doktrínán vannak nevelkedve, és így nem tudnak ennél jobbat.”
Dr. Theresa Anne Lawrie
a dél-afrikai Johannesburgban, a Witwatersrand Egyetemen
szerezett orvosi diplomát (MBBCh) és filozófiai doktorátust (PhD). Míg
az Egyesült Királyságban és Dél-Afrikában egyaránt gyakorolt klinikai
orvosi tevékenységet, jelenleg kizárólag nem klinikai kutatómunkát
végez. Az Egyesült Királyságban a General Medical Council nyilvántartási
száma 3634680.
Az általa 2013-ban alapított E-BMC Ltd. igazgatójaként elkötelezett az egészségügyi ellátás minőségének globális javítása iránt szigorú kutatásokon keresztül.
Kutatási szakértelmét a fejlődő és a fejlett országokban szerzett tapasztalataiból merítette, ami egyedülálló módon lehetővé teszi számára, hogy különböző egészségügyi intézményekben végzett kutatásokat értékeljen és tervezzen.
Az általa irányított E-BMC Ltd. nem vállal gyógyszeripar által támogatott munkát.
Forrás:
https://karikor.substack.com/p/mikor-a-who-szakertoje-o_l_t_a_s
* Üzenet a cenzoroknak!
A tiltás helyett, cáfoljátok meg! Ha nem megy, akkor hagyjátok őket bizonyítani!
(A blogszerző.)
A kötelező oktatás veszélyei:
A probléma valójában már nagyon régi és nem a ti, nem az én, vagy nem az ők idejében kezdődött.
A hazai, sokat emlegetett "poroszos" oktatásról már sok jót és még több rosszat lehetett hallani, ezt szinte mindenki ismeri ebben az országban.
Szerintem az egész társadalom és mindannyiunk közös tragédiája, hogy az iskolákban nem az életre nevelő toleranciából és szolidaritásból kell érettségit tenni, nem erre nevelik a gyerekeket.
Helyette a túlterhelés, egymással versenyeztetés zajlik, hogy jó magyar módra megtanulja a gyerek, hogyan kell egyre feljebb könyökölnie magát azon a bizonyos szamárlétrán még mások megtaposása árán is.
Hisz ha nem teszi meg, majd ő lesz az, akit taposnak, ezek farkastörvények.
Hány verset, olvasmányt, buta és haszontalan történelmi tényt magoltattak velünk a tanárok és mire is mentünk vele?
A gyerekeket akkor is és most is ADATTÁROLÓKNAK nézik és úgy tömik beléjük a tudást mintha csak libák lennének.
a tanár kiáll, elmondja, a diák csendben figyel, leírja, bemagolja, visszamondja. Aki ebből a sémából kilóg, azt büntetik. A kreatívabb gyerekeket ezért idegileg tönkreteszik, kirekesztik, megölik a tehetséget már nagyon fiatal korban.
Adatokat tanít és nem gondolkodni. Nem lesznek a diákok innovatívak, nem lesznek önálló gondolataik. A másságot, az egyéniséget büntetik, nem lehet más véleményed, mint a tanárnak.
Nehogy véletlenül az ÉLETRE neveljük a fiatalságot. Nehogy megtanuljanak gondolkodni, maguktól rájönni a nagy összefüggésekre.
Jó ez így a legfőbb irányítóknak, hiszen egy pénzhez sem értő, bánni vele nem tudó, gazdasági és sok esetben politikai analfabéta társadalom, mely sem látszik a saját "szarából" nem fog kérdéseket feltenni, hiszen észre sem veszi, hogy uralják...
2022. szeptember 17., szombat
A magas rezgésszint 15 félreérthetetlen jele:
Az elmúlt pár évben rendkívül fontos volt, hogy magasan tartsuk rezgésszintünket, hogy helyt tudjunk állni a világban, és úgy tűnik ez a jövőben sem lesz másképp, hiszen, ha magas rezgésszinttel rendelkezünk jobban fel tudjuk venni a “harcot” a világból érkező hatásokkal.
Ahhoz, hogy kiderítsd, hogy alacsony vagy magas rezgésszinten mozogsz, olvasd el az alábbi 15 jelet, ha felismered magadban ezeket a jeleket, valószínűleg te is magasabb rezgésszinten élsz.
1. Gyakrabban vonzód magadhoz azokat a dolgokat, amikre vágysz, még a kisebb és látszólag “jelentéktelen” dolgokat is, amelyek összhangban vannak a magas szintű szándékaiddal.
2. Amikor a rezgésszinted emelkedik, az alacsonyan rezgő emberek, így vagy úgy, elkezdenek kilépni az életedből, mert már nem rezonálnak veled. Ehelyett olyan embereket fogsz magadhoz vonzani, akik összhangban vannak a magasrendű szándékaiddal, akik ugyanazon a hullámhosszon vannak, és akikkel mély szinten tudsz kapcsolódni.
3. Mély hálát érzel az életért és mindazért, amid van, és úgy érzed, hogy hitelesen kapcsolódsz ahhoz, ami körülötted van.
4. Az új kapcsolatok, amelyek a magasabb rezgésedhez igazodnak, könnyedén, természetesen alakulnak ki, és cserébe téged is “virágzásnak” indítanak.
5. Amikor megemeled a rezgésedet, megszabadulsz a stressztől, a félelmektől és az aggodalmaktól, ezek egyre kevésbé hatnak rád. Az elméd és a tested kikerül a stressz állapotából (ami csak egy átmeneti stresszállapot, és amelyben nem tudsz virágozni és gyarapodni), és elkezdesz nyugodtabb, lazább lenni, vagy jobban reagálni és kezelni a stresszes körülményeket. Meglátod azonban, hogy ha megváltoztatod a hozzáállásodat, akkor ezek is eloszlanak, és a dolgok a kedvedre fognak alakulni.
6. Az intuíciód éles, és olyan, mint egy belső iránytű, amely végigvezet az életen, és megmutatja a helyes utat.
7. Sokkal több fizikai és érzelmi energiád van, szemben az alacsony rezgésszámú állapottal, amikor úgy érzed, hogy kifogytál az energiából, és küzdesz a napi kötelességeid teljesítéséért. Emellett, amikor magas rezgésen vagy, érzelmileg nyitottabbnak érzed magad a perspektívákra, könnyebben ki tudod fejezni az érzelmeidet.
8. Bizonyos szinkronicitásokat és véletleneket tapasztalsz. Idegenek mosolyognak rád az utcán minden ok nélkül, vagy beszélgetésbe elegyednek veled, olykor részleteket mesélnek az életükről.
9. Élénkebb, vidámabb, szelídebb, boldogabb vagy, és ezt még a fizikai jelenléted és a testtartásod is jelzi. A testtartásod egyenesebb, nyugodtabb és sugárzóbb vagy, egyszerűen sugárzol egy bizonyos pozitív energiát, amely vonzza a körülötted lévőket. Olyan, mintha “megvilágítanál” egy szobát, amikor belépsz oda.
10. Igazán boldognak érzed magad minden különösebb ok nélkül, egyszerűen azért, mert létezel, mert érzed a szelet a bőrödön, mert tiszta az ég, a napsugarak melegítenek, és ezt sorolhatnánk a végtelenségig.
11. Nem véletlenül mondják, hogy a gyerek “érzi”, ha jó ember vagy. Azt mondják, hogy az állatok és a gyerekek érzékelik a legjobban ezt a magasabb, tisztább rezgésű energiát, és ezért vonzódnak hozzád, könnyen mennek oda hozzád, és boldogok a jelenlétedben.
12. Már nem használsz szavakat akarva-akaratlanul, hanem tudatosítod őket. Abbahagyod az energiát elszívó beszélgetéseket vagy szóváltásokat, például a pletykálkodást, a demotivációt, egyre inkább távol tartod magad a negatív beszélgetésektől.
13. Örülsz mások jólétének és sikerének, és őszintén szeretnéd, hogy a környezetedben élők is jól és boldogok legyenek.
14. Álmaid és még az alvásod is megváltozik. Nyugodtabban alszol, és jobban kapcsolódsz ahhoz, amiről álmodsz, így az álmaid tartalma is javul, és cserébe pozitívabbá és gyönyörű dolgokkal telibbé válik. Ahelyett, hogy kimerülten ébrednél egy rossz álomból, előfordulhat, hogy amikor magas rezgésed van, mosolyogva, boldogan ébredsz, miközben az álmodban történt csodálatos dolgokra gondolsz. Máskor, amikor magas rezgésszinted van, álmodban felfedezheted a megoldást egy téged zavaró problémára, és felébredve bátornak és erősnek érzed magad.
15. A tanulási folyamatot értékelve és megbecsülve ébredsz, szívesen gyűjtesz új információkat, szeretnél új dolgokat tanulni, tovább fejlődni.
Forrás:
https://filantropikum.com/a-magas-rezgesszint-15-felreerthetetlen-jele/
Az egészséges gyermek , az egészséges agy , az egészséges fejlődés számára legfontosabb tényezők:
Az egészséges gyermek , az egészséges agy , az egészséges fejlődés számára legfontosabb tényezők:
-MOZGÁS
-EGÉSZSÉGES TÁPLÁLÉKOK
-VÍZ
-megfelelő PIHENÉS
-ÉRZELMI BIZTONSÁG
-FIGYELEM ( A szeretet első lépcsőfoka az „odafigyelés”)
A "kütyüzés" nem tartozik ezek közé,. Korai , illetve túlzott mértéke egészen egyszerűen -káros !
Kedves Szülők! Ajánlom figyelmetekbe az alábbi előadásrészletet:
A digitális drog - Pécsi Rita előadásából:
"0-3 éves korig a legnagyobb hibát követi el az a szülő, aki a gyermeke kezébe bármilyen „kütyüt” ad. Az agy ugyanis ezáltal TRANSZBA kerül. Az idegrendszer ekkor kezd kialakulni.
3-6 éves korban kezdenek az idegpályák kapcsolódni, tehát még ebben a korban sincs egyetlen percig sem szükség a digitális tér jelenlétére a kisgyermeki idegrendszernek. Igen, egyetlen percig sem! 6-12 éves kor: még itt sincs kész az idegrendszer, mi több, rossz hír, de 14 évesen sem érettek az idegi pályák. Nyilvánvaló tény, hogy ekkor már nem zárható ki a digitális tér, ennek magyarázata szükségtelen is.
Mikor van kész az idegrendszer?
23-24 évesen.
A digitális világ a iskolás korban kb. 1-1.5 óra – tanulási feladatokkal együtt -, mely napi szinten, irányítottan vállalható. Köztudott, hogy a figyelemzavar az utóbbi időkben megnyolcszorozódott az iskolás gyermekek körében, melyért egyértelműen a géphasználat okolható. Bizonyítottan megnövekedett a szorongás, a depresszió, a digitális autizmus. ( Ez azért súlyos. ) Tudósok bebizonyították, hogy a gép nem más, mint elektronikus kokain. Ugyanazt a három agyi területet támadja, mint a DROG. Mi ez a három? FIGYELEM, DÖNTÉSKÉPESSÉG, INDULATKEZELÉS.
Pl. égési sérülteknél a morfium mellett a számítógépes játékokat is használják a fájdalom csillapítására. Mindezek mellett a gépezés kikapcsolja a testérzékelést. Függőknél kiszáradást, álmatlanságot, bepisilést okoz. Nem egyszer pelenkázza be magát egy függő felnőtt…
A gondolkodó agyat a megértett és átélt VALÓSÁG fejleszti. Az agy meg akarja érteni az ok-okozatokat. Ez a lehetőség a képernyőn beszűkül, mi több, lehetetlen. Az egyik legfőbb alapszükséglet az önhatékonyság, vagyis egyedül akarom csinálni.
– Kisgyerek: egyedül akarom felépíteni…
- Iskolás: egyedül akarom írni…
- Kamasz: „Közöd?”- majd én tudom.
- Felnőtt: ez az én házam, én kertem, Nézzünk magunkba! A gépezés által sérül ez az alapszükséglet. Jön helyette a pótcselekvés. Nyomjad, nyomjad…
A virtuális tapasztalat nem alkalmas a valóságos életfeladatok felkészítésére, ezen ismeretnek is mindannyian a birtokában vagyunk. Valós feladatok kellenek.
Pl. a M. Craft játék. Igen, fejleszt térlátást, kreativitást, de a csak M.Craftozó gyerekek nagy többsége nem tud két kockát egymásra rakni.
Egy agykutató tanulmányai alapján az agynak van egy jutalmazási rendszere.
Hogy is van ez? Van egy gyerek. Hazamegy a suliból, majd leül a géphez. Jön a szörny- a gyerek kilövi,- a szörny felrobban – a gyerek boldog , sikerélmenyhez jut, jön a jutalom, az agyba dopamin áramlik. Aztán jön a többi szörny, és mindet kilövi. Ezáltal rengeteg dopamin lesz az agyában. Majd mikor telítődött az agy, átmegy a hazaérkezett kisöcsihez, aki épít, ám őt nem lehet kilőni, így lerombolja a kisöcsi által épített várat…Jön a konfliktus, amit nem tud megoldani. Visszastartol a géphez, mert az agya megtanulta, hogy ott van a biztonság, a dopamin, a jutalom…Ebből egyenesen következik, hogy adott gyereknek a problémamegoldása elindult a nulla irányába, mert azt is csak élő-valós helyzetben tanulhatja meg. Ezt sem kell ragozni.
Csak a szabad játék alkalmával növekszik az agy. S hogy mennyire fontos a gyerekkori szabad vagy legalábbis építő jellegű játék, azt bizonyítja az a tény, hogy pl. a NASA-nál a felvételi teszt sorai közt szerepel az a nagyon sok pontot érő kérdés, hogy mivel játszott/tevékenykedett gyerek/iskolás korában…? Nos, aki azt válaszolja, hogy programozott, az kiesett. Azért, mert úgy ítélik meg, hogy neki „sima” az agya...Az nyert, aki éjjel-nappal gilisztát keresett…Az életkorhoz nem illő technika használatának következményei vannak. Ebből fakad, hogy a gépező gyermek nem tud hibázni, nem tudja a problémát megoldani, jön a düh, az indulat... Digitális drog.
Ismét egy példa felnőttön keresztül. Egy jól működő felnőtt kitűzi a célt. Azt a hegyet megmászom. Csurog róla a víz, izzad..stb., tudjuk hogy van ez. Felér a hegytetőre lenéz és azt mondja, huuu ez gyönyörű, ezért megérte, boldog, jól érzi magát, az agyát elönti a dopamin... Vele párhuzamban két másik ember. Az egyik drogot ad a másiknak, beszippantják és három perc múlva ugyanolyan jól érzik magukat, mint aki a hegyet mászta... Igen ám, de aki drogozott, neki holnap több kell- gyermekek tekintetében több gépidő..-ám a dopamin felvevő receptor telítődik, és akkor jön a következmény, a depresszió, a nem evés a szobából ki sem jön a gyerek/kamasz... Láthattunk egy kísérletet, ahol egy kiéhezett dopamin agyú egér egy lépést sem tett az ételért. Csökken a végrehajtó funkció. A tervezés, a szervezés, az önkontroll..stb. Vagyis az egész nevelés elvész.
Kutatások azt is bizonyították, hogy sajnos a gépen felnövekvő generáció IQ szintje is csökken. A játékcégek úgy tesztelik a játékaikat, hogy neurológusok bevonásával a tesztjátékosok agyára elektródákat kötnek. Ha a játék nem okoz izzadást, magasabb pulzust vagy kellő izgalmat, a játékot áttervezik és nem a jó irányba. Ennél azért érdemes megállni.
Bizonyos kor után simán lehet gépezni, a hangsúly azon van, hogy milyen a játék, és a lényeg a "mennyi ideig?".
A dopaminra visszatérve - pl evés közben 50 % a plusz dopamin. Egy jól sikerült szeretkezéskor 100% a többlet, a videójátékok 150 százalékkal emelik a dopamint.
A kapcsolódás, kötődés- patkány kísérlet- ha az alapszükségletek a normális módon kielégülnek, melynek része a társas kapcsolat, akkor a „rászokás veszélye a nullához közelít” Vagyis nem kell a virtuális tér. Nem épít kapcsolatot egyetlen szinten sem. Ha belenézünk valaki szemébe, oxitocin szabadul fel. Ez jó. Ha kiürül, az ember újra meg szeretné szerezni, és megy, kapcsolódik a szemébe néz…Bebizonyították, hogy amikor Skype-on beszélünk és a kamerában nézünk egymás szemébe, nem termelődik oxitocin. Furcsa! És az is, hogy egy normális emberi kapcsolódásban 30% vagyok én, 30 % te, a maradék a közös. Mi több, kell a megküzdött kapcsolódás is, a veszekedés, a konfliktus...
Lényeg a lényeg, hogy a média kezelése tanult viselkedés. A mi kezünkben van a gyerek alapszükségleteinek a betöltése. ( Persze, mindent értünk mi anyák, szülők és tudjuk is, és mindenki biztosra veheti, hogy mi a legjobbakat akarjuk nekik…de oly nehéz a gyereknevelés ezen része, csak nézzünk magunkba…) .
Hibázni lehet, azt kell megtanulni, hogyan hozzuk helyre. ( Apa, ha beleesek a folyóba, az nagy baj? Nem fiam, csak akkor, ha nem jössz ki...)
Mikor boldog egy gyermek? Na, az belülről fakad. Ha a számára fontos személy ráfigyel, időt tölt vele
Apára, anyára és testvérre van szüksége.
S hogy mire jó a gép? Ismeretszerzésre és adattárolásra.
S, hogy mire jó az agy? A valóságos életünk valóságos problémáinak megoldásra. "
Forrás:
Agyintegráció/ Kineziológia / Facebook.
Kapcsolódó téma, (link):
https://tenyekerodje.blogspot.com/2019/06/oksotelefon-fuggoseg-zombitarsadalom.html
2022. szeptember 4., vasárnap
A VILÁGEGYETEM 25 KÍSÉRLET ÉS AZ EMBERI ÁLLAPOT MA :