2022. szeptember 25., vasárnap

Amazing Science Toys/Gadgets 9

7 dolog, ami hatással van a rezgési frekvenciádra a kvantumfizika szemszögéből:


A rezgés a kvantumfizikában azt jelenti, hogy minden energia.
Lények vagyunk, akik bizonyos frekvenciákon rezegnek. Minden egyes rezgés egy érzéssel egyenértékű, és a "vibrációs" világban csak kétféle rezgés létezik, pozitív és negatív. Bármilyen érzés olyan rezgést bocsát ki, ami lehet pozitív vagy negatív.
 
 
1. - * Gondolatok * Minden gondolat frekvenciát küld az univerzumnak, és az a frekvencia visszatér az eredethez, tehát ha negatív gondolataid vannak, elbátortalanítás, szomorúság, harag, félelem, mind visszatér hozzád. Ezért olyan fontos, hogy törődj a gondolataid minőségével, és megtanulj pozitívabb gondolatokat művelni.
 
2. - * A cégek * A körülötted lévő emberek közvetlenül befolyásolják a rezgési frekvenciádat. Ha boldog, pozitív és határozott emberekkel veszed magad körül, te is ebbe a rezgésbe lépsz. Most ha panaszkodó, rágalmazó, pesszimista emberekkel veszed körül magad, légy óvatos! Ez azért van, mert csökkenthetik a frekvenciádat, és ezért megakadályozhatják, hogy a vonzás törvényét a javadra használd ki.
 
3. - * Zene * A zene nagyon erőteljes. Ha csak olyan zenét hallgatsz, ami a halálról, árulásról, szomorúságról, elhagyatottságról szól, akkor az mind bele fog szólni abba, amit rezegsz. Figyelj oda a zene szavaira, amit hallgatsz, csökkentheti a rezgési frekvenciádat. És ne feledd: pontosan azt vonzod be az életedbe, amit rezegtetsz.
 
4. - * Amiket nézel * Amikor olyan műsorokat nézel, amelyek balszerencsékkel, halálesetekkel, árulásokkal stb. foglalkoznak. az agyad ezt valóságként fogadja el, és egy csomó kémiát bocsát ki a testedbe, ami hatással van a rezgési frekvenciádra. Figyelj olyan dolgokat, amiktől jól érzed magad, és segítenek magasabb frekvencián rezegni.
 
5.- * A légkör * Akár otthon, akár munkahelyen, ha sok időt töltesz rendezetlen, piszkos környezetben, az hatással lesz a rezgési frekvenciádra is. Javítsd a környezeted, rendezd és tisztítsd meg a környezeted. Mutasd meg az univerzumnak, hogy alkalmas vagy arra, hogy sokkal többet kapj. Vigyázz arra, amid már megvan!
 
6. - * A szó * Ha tetteted vagy csúnyán beszélsz dolgokról és emberekről, az hatással van a rezgési frekvenciádra. Ahhoz, hogy magasan tartsd a frekvenciádat, elengedhetetlen, hogy megszakítsd azt a szokást, hogy másokról panaszkodsz és csúnyán beszélsz. Tehát kerüld a drámát és az áldozattá válást Vállalj felelősséget életed döntéseiért!
 
7. - * Hála * A hála pozitívan befolyásolja a rezgési frekvenciádat. Ez egy olyan szokás, amit most érdemes beépítened az életedbe. Kezdj el köszönetet mondani mindenért, a jó dolgokért és amit rossznak tartasz, köszönd meg az összes élményt, amit szereztél. A hála kinyitja az ajtót, hogy jó dolgok pozitívan történjenek az életedben.
 
 
Forrás:
 
Gyógyító Tudat/facebook


Fák előnyei a városokban

 


 

Forrás: 

https://hu.thegreencities.eu/

https://www.facebook.com/thegreencitiesHU/ 

 

***

 

Digitáliába deportálva – A közösség és a kultúra esélyei...

2022. szeptember 23., péntek

Mélyűri hálózat (DSN) - ( ŰRKUTATÁS MAGYARUL )

6 SIMPLE INVENTIONS

A világelit harca a Föld irányításáért. 2022.09.23 - (Great Reset) - M5 (mediaklikk)

 " - A magántulajdon eltörlése - A nemzettudat kiiktatása - A "Zöld" diktatúra erősítése... Ezek a Világgazdasági Fórum (WEF) legfőbb célkitűzései, a társadalom átalakítására. A globalista elit mindezt 2030-ig szeretné elérni. De vajon létrehozható a világkormányzás, vagy ez mind, csak egy utópia? Ez itt a kérdés... "

 


Forrás:

https://mediaklikk.hu/video/2022/09/23/a-vilagelit-harca-a-fold-iranyitasaert-ez-itt-a-kerdes-2022-szeptember-23

 

 Régebbi bejegyzések és egyben kapcsolódó témák a blogoldalon belülről:


https://tenyekerodje.blogspot.com/2022/01/az-agenda-21-fenntarthato-fejlodes.html 

 

https://tenyekerodje.blogspot.com/2022/04/a-nagy-ujrainditas-terv-great-reset.html 

 

https://tenyekerodje.blogspot.com/2021/11/clan-of-xymox-great-reset.html 

 

https://tenyekerodje.blogspot.com/2021/03/davos-2021-ahol-globalis-klimadiktatura.html 

 

...

https://www.youtube.com/watch?v=wkPOeNZbUEI 


A ZENE ÉS A TÁNC JÓTÉKONY HATÁSA:

 

A zene gyógyító ereje – milyen zenét hallgassunk fejfájás vagy épp álmatlanság esetén?

A zene gyógyító ereje

A muzsika áldásos hatását már az ókorban is ismerték és alkalmazták és a zene a mai napig része lehet a gyógyításnak.

Több megfigyelés, kutatás és orvosi beszámoló is alátámasztja, hogy a jól megválasztott muzsika még a beteg állapotán is javíthat, mivel csökkenti a félelem- és fájdalomérzetet.

Magas vérnyomás ellen Simon és Garfunkel: Bridge Over Troubled Water című számát javasolják, míg szívműködésre – állítólag – jótékony hatással lehetnek a country- és westerndalok, illetve a popzene.

A szakértők abban is egyetértenek, egyetlen esetben lehet túladagolni a zenét: ha az ember túlságosan nagy hangerővel hallgatja.

Kiderült, hogy a Zene új idegi utakat nyit meg az agyban, amelyek megkerülik a sérült területeket. A ritmus stimulálja, például a Parkinson-kóros betegeket vagy az agyvérzésen átesetteket abban, hogy biztosabban mozogjanak, hogy megtalálják az elvesztett egyensúlyukat.

A vér, illetve a vércsepp érzi a zenét!
A stuttgarti egyetem két fiatal kutatója, Anette Kolb és Katharina Sinner friss vért cseppentettek fekete alapra és bekapcsolták a nagy felbontású mikroszkópot. Miután a csepp nyugalmi állapotba került, lépes szerkezete is kirajzolódott, a szélen nagyobb, a közepén kisebb üregekkel.
Ezt követően bekapcsolták a CD lejátszót, méghozzá jó hangosan. Egy könnyed zongoradarabbal kezdték a vér szórakoztatását, és a csepp szinte azonnal reagált a hanghullámokra. Jól láthatóan besűrűsödött a szerkezete, mintha valamilyen művészi igényű szőttes lett volna.
Aztán  jött a heavy metal, és a techno, dübörgött a dob, és bömböltek a torzított gitárok, a vércsepp pedig szó szerint szétesett. Kis híján elemeire bomlott a szerkezete.
A rendhagyó kísérlet igazolta, hogy "szervesebben" hallgatunk zenét, mint ahogy gondoltuk volna. Nemcsak fülünk, hanem testnedveink is részesei a muzsika hatásának, élvezetének, vagy káros hatásának!
Rég ismert tény, hogy a dallamos zene kikapcsolódást okoz, észrevétlenül is feszültséget old a szervezetben.Tapasztalhatjuk sokszor, hogy egy induló vagy táncritmus zenéjére lépéseinket is sokszor akaratlanul ehhez a ritmushoz igazítjuk.

Egy zenedarab hatása azonban nem merül ki abban, hogy lábunkat gyorsabban vagy lassabban mozgatjuk.

A pulzusunk az, amely kifejezi a mélyebb biológiai hatásokat is.
Egy igen gyors ritmusú zene pulzusunkat 22 százalékkal, légzésünket pedig 50 százalékkal is megemelheti, míg egy lassú ritmusú, szomorú zenedarab a normális alá is viheti ezeket az életmûködéseket.

TÁNCOLNI EGÉSZSÉGES, A TÁRSASTÁNC FEJLESZTI A TESTI - LELKI HARMÓNIÁT:

A táncra mindenkinek szüksége lenne. Olyan testmozgásról van szó, amely összhangot igényel, kívül és belül. A tánc remek zsírégető és alakformáló és emiatt olyanok is rendszeresen űzhetik, akik szív- és érrendszeri betegségük miatt csak kíméletes fizikai aktivitásnak tehetik ki magukat. Táncolás közben fokozódik teljesítő képességünk, agyunk vérellátása, a tánc segít a stressz leküzdésében, a feszültség oldásában is.

Gyógyító tánc

Másrészről a tánc fejleszti az egyensúlyérzékünket, növeli a mozgáskoordinációt, miközben a különböző mozdulatokat összehangoljuk. A tánc arra is jó, hogy kifejezzük vele érzéseinket, vagy véleményt formáljunk a világról, esetleg közvetítsük gondolatainkat.

Tánc közben teljesen kikapcsolhatunk, ellazulhatunk, ráadásul kizökkenhetünk egy másik világba, ezáltal feloldódunk, s önmagunk, utunk keresésében is segítségünkre lehet, elsősorban az önkifejezés, kiteljesedés területén.

 

Forrás/folytatás:

 

https://fubenfaban.eu/blog/a_zene_es_a_tanc_jotekony_hatasa.html 

Az emberiség jövője. - ( Nexus TV ) / "Szükségünk van független tudósokra és orvosokra...

 

 

Mikor a W.H.O. szakértője o_l_t_á_s szkeptikussá válik...

"Szükségünk van független tudósokra és orvosokra... most már értem, miért küzdöttek azért, hogy meghallgassák őket, miért cenzúrázták, diszkreditálták őket, mert megtapasztaltam az elmúlt 2 éveben!"

 

Dr. Theresa Anne Lawrie gyakran tagja a nemzetközi klinikai gyakorlati iránymutatások kidolgozásáért felelős technikai csoportoknak, és jelenleg az Egészségügyi Világszervezet (WHO) két klinikai gyakorlati iránymutatásának módszertani szakértőjeként dolgozik. Szakértők által lektorált publikációi több mint 3000 hivatkozást kaptak, és ResearchGate-pontszáma a ResearchGate-tagok legjobb 5%-a között van.


“Mostanra rájöttem, mert én is egy úton vagyok, mint mindenki más, és újra kellett néznem sok mindent, amit eddig igaznak tartottam, és az egyik ilyen dolog a betegségek megelőzése volt a védőoltások révén.

Minden oltásom be van adva, kivéve a covid vakcinákat, de egészen addig, és gyermekeim is.

És tudják, hogy ez valójában annyit jelent, hogy oltást adunk, olyan esetben, amikor nem is tudjuk, hogy ezek a betegségek mennyire gyakoriak, melyek ellen oltunk, és mégis végezzük ezt az egész megelőző oltást.

És figyelembe véve, amit most már tudok a gyógyszeriparról, és arról, hogy szándékosan megtévesztettek minket ezeknek a covid injekcióknak a biztonságosságával kapcsolatban, én óva intenék a gyermekkori védőoltásoktól, mert a gyógyszeripar nyilvánvalóan nem felelősségteljes.

Úgy tűnik, nem vagyunk képesek felelősségre vonni a potenciális károkért és sérülésekért.

Tökéletesen igaza van, hogy ezt felvetette, mert azon tűnődöm, hogy vajon az összes többi oltásnál, amelyet gyermekkorunktól kezdve kapunk, vajon a mellékhatások eltörpülnek-e amellett, amit meg akarunk előzni, mint ahogyan azt most a covid oltásnál látjuk.

Igen, teljesen egyetértek önnel.

És ahogy ön is, amikor én is felnőttem, nem volt senki, aki mogyoróallergiás lett volna igazából.

Egészen biztosan nem volt senki speciális igényű autizmus spektrumzavarral küzdő gyermek az osztályban, és most már nagyon gyakori, hogy az osztályban vannak speciális igényűek, és sok krónikus betegség is.

Tehát minden családban van valaki, aki Crohn-beteg, asztmás vagy hasonló.

Szóval vissza kell lépnünk, és szükségünk van független tudósokra és orvosokra.

Hagynunk kell, hogy hallathassák a hangjukat, mert ők már évtizedek óta próbálják hallatni a hangjukat.

És persze most már értem, hogy miért küzdöttek azért, hogy meghallgassák őket, és miért cenzúrázták és diszkreditálták őket, mert ezt megtapasztaltam az elmúlt két évben.

Úgy gondolom tehát, hogy tényleg itt az ideje, hogy hangot adjunk a független orvosoknak és tudósoknak világszerte, akik aggodalmukat fejezték ki, és megpróbáltak olyan tanulmányokat és kutatásokat közzétenni, amelyek ellentétesek azzal, amit a gyógyszeripari vállalatok és a gyógyszeripari vállalatok által finanszírozott egészségügyi hatóságaink mondanak nekünk.

És óvatosnak kell lennünk, óvatosabb megközelítésre van szükségünk, felismerve azt is, hogy orvosaink és háziorvosaink alapvetően a gyógyszerészeti doktrínán vannak nevelkedve, és így nem tudnak ennél jobbat.”


Dr. Theresa Anne Lawrie a dél-afrikai Johannesburgban, a Witwatersrand Egyetemen szerezett orvosi diplomát (MBBCh) és filozófiai doktorátust (PhD). Míg az Egyesült Királyságban és Dél-Afrikában egyaránt gyakorolt klinikai orvosi tevékenységet, jelenleg kizárólag nem klinikai kutatómunkát végez. Az Egyesült Királyságban a General Medical Council nyilvántartási száma 3634680.

Az általa 2013-ban alapított E-BMC Ltd. igazgatójaként elkötelezett az egészségügyi ellátás minőségének globális javítása iránt szigorú kutatásokon keresztül. 

Kutatási szakértelmét a fejlődő és a fejlett országokban szerzett tapasztalataiból merítette, ami egyedülálló módon lehetővé teszi számára, hogy különböző egészségügyi intézményekben végzett kutatásokat értékeljen és tervezzen. 

Az általa irányított E-BMC Ltd. nem vállal gyógyszeripar által támogatott munkát.

 

 Forrás:

 

https://karikor.substack.com/p/mikor-a-who-szakertoje-o_l_t_a_s

 

 

* Üzenet a cenzoroknak!

A tiltás helyett, cáfoljátok meg! Ha nem megy, akkor hagyjátok őket bizonyítani!

(A blogszerző.)

 

A kötelező oktatás veszélyei:

 

"Sokszor elmesélem, hogy életemben egyszer voltam szülői értekezleten: először és utoljára.
Büszke apaként bemasíroztam az iskolába, beültettek az egyik padba, majd jött a begyes, nagyon csinos tanítónő, felment a katedrára, és kiokosított bennünket. 
Néztem ezt a szegény lányt, hogy ez is elveszett az emberi kommunikáció számára, már csak fölülről lefelé tud beszélni. 
A katedra tönkretette, mint ahogy nagyon sok pedagógust, orvost, pszichológust tönkretesz, hogy mindig kiszolgáltatott helyzetben lévő emberekkel kerül kapcsolatba, és egy idő után észre sem veszi, hogy ez csak szituatív fölény, hanem azt gondolja, ő olyan nagyszerű ember, aki mindenkinél magasabb rendű.”
Popper Péter

 

 


"A kötelező oktatásnak a mai formában, amikor egyes országokban például 8, másokban 12 év van kötelezővé téve, a fiatal legkritikusabb életperiódusa válik egy lelketlen rendszer áldozatává. Ez a rendszer nincs tekintettel a valós igényekre és képességekre, és súlyos károkat okoz magában az emberi lényben. Nagy hibája továbbá az, hogy kényszeríti a fiatalokat arra, amire a legtöbbjüknek a valós tehetségeik kibontakoztatásához valójában semmi szükségük sem lenne: hatalmas mennyiségű információ emésztetlen visszaadására, mely nem nevezhető tanulásnak, és melynek eredményeképpen egy fiatal 12 év oktatás után minimális valós, használható tudással hagyja el az iskolák padjait. Áldozatául esik ennek az esztelen és önkényes rendszernek a fiatalok teljes gyermekkora, mely valójában a játszva történő tudásszerzés, a fizikai testgyakorlás, és a valósággal való érintkezés ingerdús közegében kellene teljen. Közrejátszik ugyanakkor a mai társadalmak katasztrofális állapota, ahol a szülőknek lassan minimális ideje jut a saját gyermekeikre, így mind a nevelés, mind az oktatás állami feladattá válik. A fiatalt tehát nem természetes közege a családja, hanem egy arctalan rendszer, az oktatásügynek nevezett intézmény neveli fel....
 
 
 
....a kötelező oktatás összességében véve hatalmas embertömegek életét veszi el feleslegesen életük legfogékonyabb periódusában. A kötelező volta semmiképp nem összemberi érdek, sokkal inkább hatalmi, manipulációs, ember és világkép formáló érdek. A szálak a háttérben keresendőek, itt most ennél mélyebbre menni eme írás keretébe nem lehetséges. Annak a hamis egyenlőségi eszmének a terméke ez, amely nem veszi figyelembe azt, hogy teljesen különböző minden ember lelki-szellemi igénye és képessége, ezért bármiféle uniformizálás erőszakos megkísérlése merénylet az emberi szabad akarat ellen. Minden szülő saját gyermeke felett gyakorolható felügyeleti jogát is semmibe veszi ugyanakkor, mert a szülő kezéből kiveszi a döntés eszközét arra vonatkozóan, hogy szeretné-e egyáltalán beadni az oktatásba a gyermekét vagy sem. Ez a szülő kiskorúként való kezelése a hatalom észéről."
 
 

 
Forrás:  F.J.T.
 Facebook
 
&

Kapcsolódó témák:

 

 
 
  
 

 




A "Magoltatás művészete", avagy hogyan tegyük lelki nyomorékká a következő generációt A séma egyszerű: folyamatosan kinevelni az ország "hülye gyerekeit", akik majd létrehozzák a "hülyék társadalmát".
 
 

 
Addig sincs aki gondolkodjon és kínos kérdéseket tegyen fel afelé, akik irányítják ezt a kaszárnyát itt a Kárpát-medencében.

A probléma valójában már nagyon régi és nem a ti, nem az én, vagy nem az ők idejében kezdődött.
A hazai, sokat emlegetett "poroszos" oktatásról már sok jót és még több rosszat lehetett hallani, ezt szinte mindenki ismeri ebben az országban.

Szerintem az egész társadalom és mindannyiunk közös tragédiája, hogy az iskolákban nem az életre nevelő toleranciából és szolidaritásból kell érettségit tenni, nem erre nevelik a gyerekeket.
Helyette a túlterhelés, egymással versenyeztetés zajlik, hogy jó magyar módra megtanulja a gyerek, hogyan kell egyre feljebb könyökölnie magát azon a bizonyos szamárlétrán még mások megtaposása árán is.
 
 
 

 
 


Hisz ha nem teszi meg, majd ő lesz az, akit taposnak, ezek farkastörvények.
Hány verset, olvasmányt, buta és haszontalan történelmi tényt magoltattak velünk a tanárok és mire is mentünk vele?
A gyerekeket akkor is és most is ADATTÁROLÓKNAK nézik és úgy tömik beléjük a tudást mintha csak libák lennének.

a tanár kiáll, elmondja, a diák csendben figyel, leírja, bemagolja, visszamondja. Aki ebből a sémából kilóg, azt büntetik. A kreatívabb gyerekeket ezért idegileg tönkreteszik, kirekesztik, megölik a tehetséget már nagyon fiatal korban.
Adatokat tanít és nem gondolkodni. Nem lesznek a diákok innovatívak, nem lesznek önálló gondolataik. A másságot, az egyéniséget büntetik, nem lehet más véleményed, mint a tanárnak.
Nehogy véletlenül az ÉLETRE neveljük a fiatalságot. Nehogy megtanuljanak gondolkodni, maguktól rájönni a nagy összefüggésekre.

Jó ez így a legfőbb irányítóknak, hiszen egy pénzhez sem értő, bánni vele nem tudó, gazdasági és sok esetben politikai analfabéta társadalom, mely sem látszik a saját "szarából" nem fog kérdéseket feltenni, hiszen észre sem veszi, hogy uralják...

 







 

 
 
 (Forrás:Facebook)
 
 
 ***
 

2022. szeptember 17., szombat

Új És Színvonalas Találmányok ▶5 - Quantum Tech HD

 


...az ezermester csodálatos találmányai... & csodálatos ezermesteri mesterségek és tippek...

 

 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

A magas rezgésszint 15 félreérthetetlen jele:

 

Az elmúlt pár évben rendkívül fontos volt, hogy magasan tartsuk rezgésszintünket, hogy helyt tudjunk állni a világban, és úgy tűnik ez a jövőben sem lesz másképp, hiszen, ha magas rezgésszinttel rendelkezünk jobban fel tudjuk venni a “harcot” a világból érkező hatásokkal.

 

Ahhoz, hogy kiderítsd, hogy alacsony vagy magas rezgésszinten mozogsz, olvasd el az alábbi 15 jelet, ha felismered magadban ezeket a jeleket, valószínűleg te is magasabb rezgésszinten élsz.

1. Gyakrabban vonzód magadhoz azokat a dolgokat, amikre vágysz, még a kisebb és látszólag “jelentéktelen” dolgokat is, amelyek összhangban vannak a magas szintű szándékaiddal.

2. Amikor a rezgésszinted emelkedik, az alacsonyan rezgő emberek, így vagy úgy, elkezdenek kilépni az életedből, mert már nem rezonálnak veled. Ehelyett olyan embereket fogsz magadhoz vonzani, akik összhangban vannak a magasrendű szándékaiddal, akik ugyanazon a hullámhosszon vannak, és akikkel mély szinten tudsz kapcsolódni.

3. Mély hálát érzel az életért és mindazért, amid van, és úgy érzed, hogy hitelesen kapcsolódsz ahhoz, ami körülötted van.

4. Az új kapcsolatok, amelyek a magasabb rezgésedhez igazodnak, könnyedén, természetesen alakulnak ki, és cserébe téged is “virágzásnak” indítanak.

5. Amikor megemeled a rezgésedet, megszabadulsz a stressztől, a félelmektől és az aggodalmaktól, ezek egyre kevésbé hatnak rád. Az elméd és a tested kikerül a stressz állapotából (ami csak egy átmeneti stresszállapot, és amelyben nem tudsz virágozni és gyarapodni), és elkezdesz nyugodtabb, lazább lenni, vagy jobban reagálni és kezelni a stresszes körülményeket. Meglátod azonban, hogy ha megváltoztatod a hozzáállásodat, akkor ezek is eloszlanak, és a dolgok a kedvedre fognak alakulni.

6. Az intuíciód éles, és olyan, mint egy belső iránytű, amely végigvezet az életen, és megmutatja a helyes utat.

7. Sokkal több fizikai és érzelmi energiád van, szemben az alacsony rezgésszámú állapottal, amikor úgy érzed, hogy kifogytál az energiából, és küzdesz a napi kötelességeid teljesítéséért. Emellett, amikor magas rezgésen vagy, érzelmileg nyitottabbnak érzed magad a perspektívákra, könnyebben ki tudod fejezni az érzelmeidet.

8. Bizonyos szinkronicitásokat és véletleneket tapasztalsz. Idegenek mosolyognak rád az utcán minden ok nélkül, vagy beszélgetésbe elegyednek veled, olykor részleteket mesélnek az életükről.

9. Élénkebb, vidámabb, szelídebb, boldogabb vagy, és ezt még a fizikai jelenléted és a testtartásod is jelzi. A testtartásod egyenesebb, nyugodtabb és sugárzóbb vagy, egyszerűen sugárzol egy bizonyos pozitív energiát, amely vonzza a körülötted lévőket. Olyan, mintha “megvilágítanál” egy szobát, amikor belépsz oda.

10. Igazán boldognak érzed magad minden különösebb ok nélkül, egyszerűen azért, mert létezel, mert érzed a szelet a bőrödön, mert tiszta az ég, a napsugarak melegítenek, és ezt sorolhatnánk a végtelenségig.

11. Nem véletlenül mondják, hogy a gyerek “érzi”, ha jó ember vagy. Azt mondják, hogy az állatok és a gyerekek érzékelik a legjobban ezt a magasabb, tisztább rezgésű energiát, és ezért vonzódnak hozzád, könnyen mennek oda hozzád, és boldogok a jelenlétedben.

12. Már nem használsz szavakat akarva-akaratlanul, hanem tudatosítod őket. Abbahagyod az energiát elszívó beszélgetéseket vagy szóváltásokat, például a pletykálkodást, a demotivációt, egyre inkább távol tartod magad a negatív beszélgetésektől.

13. Örülsz mások jólétének és sikerének, és őszintén szeretnéd, hogy a környezetedben élők is jól és boldogok legyenek.

14. Álmaid és még az alvásod is megváltozik. Nyugodtabban alszol, és jobban kapcsolódsz ahhoz, amiről álmodsz, így az álmaid tartalma is javul, és cserébe pozitívabbá és gyönyörű dolgokkal telibbé válik. Ahelyett, hogy kimerülten ébrednél egy rossz álomból, előfordulhat, hogy amikor magas rezgésed van, mosolyogva, boldogan ébredsz, miközben az álmodban történt csodálatos dolgokra gondolsz. Máskor, amikor magas rezgésszinted van, álmodban felfedezheted a megoldást egy téged zavaró problémára, és felébredve bátornak és erősnek érzed magad.

15. A tanulási folyamatot értékelve és megbecsülve ébredsz, szívesen gyűjtesz új információkat, szeretnél új dolgokat tanulni, tovább fejlődni.

 

 

Forrás:

https://filantropikum.com/a-magas-rezgesszint-15-felreerthetetlen-jele/ 

Az egészséges gyermek , az egészséges agy , az egészséges fejlődés számára legfontosabb tényezők:


Az egészséges gyermek , az egészséges agy , az egészséges fejlődés számára   legfontosabb tényezők:

 

-MOZGÁS
 

-EGÉSZSÉGES TÁPLÁLÉKOK
 

-VÍZ
 

-megfelelő PIHENÉS
 

-ÉRZELMI BIZTONSÁG
 

-FIGYELEM ( A szeretet első lépcsőfoka az „odafigyelés”)
  

  A "kütyüzés"  nem tartozik ezek közé,. Korai , illetve túlzott mértéke  egészen egyszerűen  -káros !
 

Kedves Szülők!  Ajánlom figyelmetekbe az alábbi előadásrészletet:
 

A digitális drog - Pécsi Rita előadásából:

"0-3 éves korig a legnagyobb hibát követi el az a szülő, aki a gyermeke kezébe bármilyen „kütyüt” ad. Az agy ugyanis ezáltal TRANSZBA kerül. Az idegrendszer ekkor kezd kialakulni.
3-6 éves korban kezdenek az idegpályák kapcsolódni, tehát még ebben a korban sincs egyetlen percig sem szükség a digitális tér jelenlétére a kisgyermeki idegrendszernek. Igen, egyetlen percig sem! 6-12 éves kor: még itt sincs kész az idegrendszer, mi több, rossz hír, de 14 évesen sem érettek az idegi pályák. Nyilvánvaló tény, hogy ekkor már nem zárható ki a digitális tér, ennek magyarázata szükségtelen is.


Mikor van kész az idegrendszer?
23-24 évesen.
A digitális világ a iskolás korban kb. 1-1.5 óra – tanulási feladatokkal együtt -, mely napi szinten, irányítottan vállalható. Köztudott, hogy a figyelemzavar az utóbbi időkben megnyolcszorozódott az iskolás gyermekek körében, melyért egyértelműen a géphasználat okolható. Bizonyítottan megnövekedett a szorongás, a depresszió, a digitális autizmus. ( Ez azért súlyos. ) Tudósok bebizonyították, hogy a gép nem más, mint elektronikus kokain. Ugyanazt a három agyi területet támadja, mint a DROG. Mi ez a három? FIGYELEM, DÖNTÉSKÉPESSÉG, INDULATKEZELÉS.
Pl. égési sérülteknél a morfium mellett a számítógépes játékokat is használják a fájdalom csillapítására. Mindezek mellett a gépezés kikapcsolja a testérzékelést. Függőknél kiszáradást, álmatlanságot, bepisilést okoz. Nem egyszer pelenkázza be magát egy függő felnőtt…
A gondolkodó agyat a megértett és átélt VALÓSÁG fejleszti. Az agy meg akarja érteni az ok-okozatokat. Ez a lehetőség a képernyőn beszűkül, mi több, lehetetlen. Az egyik legfőbb alapszükséglet az önhatékonyság, vagyis egyedül akarom csinálni.
– Kisgyerek: egyedül akarom felépíteni…
- Iskolás: egyedül akarom írni…
- Kamasz: „Közöd?”- majd én tudom.
- Felnőtt: ez az én házam, én kertem, Nézzünk magunkba! A gépezés által sérül ez az alapszükséglet. Jön helyette a pótcselekvés. Nyomjad, nyomjad…
A virtuális tapasztalat nem alkalmas a valóságos életfeladatok felkészítésére, ezen ismeretnek is mindannyian a birtokában vagyunk. Valós feladatok kellenek.
Pl. a M. Craft játék. Igen, fejleszt térlátást, kreativitást, de a csak M.Craftozó gyerekek nagy többsége nem tud két kockát egymásra rakni.


Egy agykutató tanulmányai alapján az agynak van egy jutalmazási rendszere.
Hogy is van ez? Van egy gyerek. Hazamegy a suliból, majd leül a géphez. Jön a szörny- a gyerek kilövi,- a szörny felrobban – a gyerek boldog , sikerélmenyhez jut, jön a jutalom, az agyba dopamin áramlik. Aztán jön a többi szörny, és mindet kilövi. Ezáltal rengeteg dopamin lesz az agyában. Majd mikor telítődött az agy, átmegy a hazaérkezett kisöcsihez, aki épít, ám őt nem lehet kilőni, így lerombolja a kisöcsi által épített várat…Jön a konfliktus, amit nem tud megoldani. Visszastartol a géphez, mert az agya megtanulta, hogy ott van a biztonság, a dopamin, a jutalom…Ebből egyenesen következik, hogy adott gyereknek a problémamegoldása elindult a nulla irányába, mert azt is csak élő-valós helyzetben tanulhatja meg. Ezt sem kell ragozni.


Csak a szabad játék alkalmával növekszik az agy. S hogy mennyire fontos a gyerekkori szabad vagy legalábbis építő jellegű játék, azt bizonyítja az a tény, hogy pl. a NASA-nál a felvételi teszt sorai közt szerepel az a nagyon sok pontot érő kérdés, hogy mivel játszott/tevékenykedett gyerek/iskolás korában…? Nos, aki azt válaszolja, hogy programozott, az kiesett. Azért, mert úgy ítélik meg, hogy neki „sima” az agya...Az nyert, aki éjjel-nappal gilisztát keresett…Az életkorhoz nem illő technika használatának következményei vannak. Ebből fakad, hogy a gépező gyermek nem tud hibázni, nem tudja a problémát megoldani, jön a düh, az indulat... Digitális drog.
Ismét egy példa felnőttön keresztül. Egy jól működő felnőtt kitűzi a célt. Azt a hegyet megmászom. Csurog róla a víz, izzad..stb., tudjuk hogy van ez. Felér a hegytetőre lenéz és azt mondja, huuu ez gyönyörű, ezért megérte, boldog, jól érzi magát, az agyát elönti a dopamin... Vele párhuzamban két másik ember. Az egyik drogot ad a másiknak, beszippantják és három perc múlva ugyanolyan jól érzik magukat, mint aki a hegyet mászta... Igen ám, de aki drogozott, neki holnap több kell- gyermekek tekintetében több gépidő..-ám a dopamin felvevő receptor telítődik, és akkor jön a következmény, a depresszió, a nem evés a szobából ki sem jön a gyerek/kamasz... Láthattunk egy kísérletet, ahol egy kiéhezett dopamin agyú egér egy lépést sem tett az ételért. Csökken a végrehajtó funkció. A tervezés, a szervezés, az önkontroll..stb. Vagyis az egész nevelés elvész.
Kutatások azt is bizonyították, hogy sajnos a gépen felnövekvő generáció IQ szintje is csökken. A játékcégek úgy tesztelik a játékaikat, hogy neurológusok bevonásával a tesztjátékosok agyára elektródákat kötnek. Ha a játék nem okoz izzadást, magasabb pulzust vagy kellő izgalmat, a játékot áttervezik és nem a jó irányba. Ennél azért érdemes megállni.
Bizonyos kor után simán lehet gépezni, a hangsúly azon van, hogy milyen a játék, és a lényeg a "mennyi ideig?".


A dopaminra visszatérve - pl evés közben 50 % a plusz dopamin. Egy jól sikerült szeretkezéskor 100% a többlet, a videójátékok 150 százalékkal emelik a dopamint.
A kapcsolódás, kötődés- patkány kísérlet- ha az alapszükségletek a normális módon kielégülnek, melynek része a társas kapcsolat, akkor a „rászokás veszélye a nullához közelít” Vagyis nem kell a virtuális tér. Nem épít kapcsolatot egyetlen szinten sem. Ha belenézünk valaki szemébe, oxitocin szabadul fel. Ez jó. Ha kiürül, az ember újra meg szeretné szerezni, és megy, kapcsolódik a szemébe néz…Bebizonyították, hogy amikor Skype-on beszélünk és a kamerában nézünk egymás szemébe, nem termelődik oxitocin. Furcsa! És az is, hogy egy normális emberi kapcsolódásban 30% vagyok én, 30 % te, a maradék a közös. Mi több, kell a megküzdött kapcsolódás is, a veszekedés, a konfliktus...
Lényeg a lényeg, hogy a média kezelése tanult viselkedés. A mi kezünkben van a gyerek alapszükségleteinek a betöltése. ( Persze, mindent értünk mi anyák, szülők és tudjuk is, és mindenki biztosra veheti, hogy mi a legjobbakat akarjuk nekik…de oly nehéz a gyereknevelés ezen része, csak nézzünk magunkba…) .


Hibázni lehet, azt kell megtanulni, hogyan hozzuk helyre. ( Apa, ha beleesek a folyóba, az nagy baj? Nem fiam, csak akkor, ha nem jössz ki...)
Mikor boldog egy gyermek? Na, az belülről fakad. Ha a számára fontos személy ráfigyel, időt tölt vele
Apára, anyára és testvérre van szüksége.
S hogy mire jó a gép? Ismeretszerzésre és adattárolásra.
S, hogy mire jó az agy? A valóságos életünk valóságos problémáinak megoldásra. "

 

 

 Forrás:  

Agyintegráció/ Kineziológia / Facebook.

 

Kapcsolódó téma, (link):  

https://tenyekerodje.blogspot.com/2019/06/oksotelefon-fuggoseg-zombitarsadalom.html

2022. szeptember 4., vasárnap

Building complete and warm survival shelter | Bushcraft earth hut, grass...

A VILÁGEGYETEM 25 KÍSÉRLET ÉS AZ EMBERI ÁLLAPOT MA :

 

Universe 25- John Calhoun's NIMH experiment

 


 
Leading up to 1972, John B Calhoun conducted a series of experiments under the guidance of the National Institute of Mental Health (NIMH). In these experiments Calhoun observed rats and mice populations coping with various living situations and environments. These experiments culminated in Universe 25; a mouse utopia which lasted 600 days and ended in the extinction of all inhabitants.
 
 
Az "Univerzum 25" kísérlet a tudomány történetének egyik legijesztőbb kísérlete, amelyben a tudósok egy egérkolónia viselkedése alapján próbálják megmagyarázni az emberi társadalmakat.
A "Universe 25" ötlete John Calhoun amerikai tudóstól származik, aki egy "ideális világot" alkotott, amelyben egerek százai élnek és szaporodnak.
 
Pontosabban Calhoun megépítette az általa "Egérparadicsomnak" nevezett, speciálisan kialakított helyet, ahol a rágcsálóknak rengeteg élelem és víz, valamint nagy életterük volt.
Kezdetben négy pár egeret helyezett el, amelyek rövid időn belül szaporodni kezdtek, így populációjuk gyorsan növekedett.
 
315 nap után azonban szaporodásuk jelentősen csökkenni kezdett. Amikor a rágcsálók száma elérte a 600-at, hierarchia alakult ki közöttük és az úgynevezett "nyomorultak" között.
A nagyobb rágcsálók támadni kezdték a csoportot, aminek következtében sok hím "lelkileg összeomlott".
 
Ennek következtében a nőstények már nem védték magukat, és agresszívvá váltak a kicsinyeikkel szemben.
Az idő előrehaladtával a nőstények egyre agresszívabb viselkedést, elszigetelődési elemeket és a szaporodási hajlandóság hiányát mutatták.
Alacsony volt a születési arány, ugyanakkor a fiatalabb rágcsálók körében megnőtt a halálozás.
Ezután megjelent a hím rágcsálók egy új osztálya, az úgynevezett "szép egerek".
Nem voltak hajlandók párosodni a nőstényekkel, és nem voltak hajlandók "harcolni" a helyükért.
Csak az élelem és az alvás érdekelte őket. Végül a "szép hímek" és az "elszigetelt nőstények" alkották a populáció többségét.
 
Calhoun szerint a haldoklás szakasza két szakaszból áll: az "első halálból" és a "második halálból".
Az első fázist a puszta létezésen túli életérzés elvesztése jellemezte - nem volt vágy a párválasztásra, az utódok felnevelésére vagy a társadalomban való szerepvállalásra.
Idővel a fiatal egyedek pusztulása elérte a 100%-ot, a szaporodás pedig a nullát.
A veszélyeztetett egereknél homoszexualitást figyeltek meg, és ezzel egyidejűleg a kannibalizmus is fokozódott, annak ellenére, hogy a táplálék bőséges volt.
Két évvel a kísérlet megkezdése után megszületett a kolónia utolsó kicsinye. 1973-ra megölte az utolsó egeret is a 25-ös univerzumban.
John Calhoun még 25-ször megismételte ugyanazt a kísérletet, és az eredmény minden alkalommal ugyanaz volt.
Calhoun tudományos munkásságát modellként használták a társadalmi felbomlás értelmezéséhez, és kutatásai a városszociológia tanulmányozásának fókuszában állnak.
 
Jelenleg közvetlen párhuzamoknak vagyunk tanúi a mai társadalmunkban....
Gyenge, elnőiesedett férfiak, akiknek kevés vagy semmilyen képességük és védőösztönük sincs, és túlságosan izgatott és agresszív nők, akiknek nincs anyai ösztönük.