2020. december 30., szerda
Repülő féltéglák: Űrsiklók...
A 60-as évek végén még javában zajlott az Apollo-program, amikor a NASA mérnökei és kutatói elkezdtek dolgozni az űrsiklók tervein. Az egyik kiemelt cél az volt, hogy csökkentsék az űrkutatással kapcsolatos műveletek költségeit.
Több mint 12 éves előkészítés után 1981-ben új korszak nyílt az amerikai űrkutatásban: felbocsátották az első űrsiklót. Harminc éven keresztül voltak ezek a különleges járművek az űrkutatás főszereplői, melyek több mint 130 küldetést hajtottak végre.
Hogyan jött létre a flotta? Milyen feladatokat kaptak az évek során az űrrepülőgépek? Miért volt kritikus a visszatérés és a leszállás? És hogyan próbálta felvenni a versenyt az Egyesült Államokkal a Szovjetunió?
*
A DNS-től a nyelvi-hullámgenetikáig, avagy prof. Pjotr Garjajev felfedezései:
Egy alig ismert tudomány. A Nyelvi-hullámgenetika. Pjotr Garjajevet 2020.októberében a 2021-es orvosi Nobel- díjra jelölték, ám rá 3 hétre eltávozott a földi 3D-ből. Ismerjük meg viszontagságos útját és kezdjük el használni.
Tudása mérföldkő az emberiség történetében. Nagyon komoly tudományos anyag. Érdemes többször végignézni. Ízelítő: Szemét-DNS, DNS adatgyűjtés, gyógyítási módszerek, holografikus világyegyetem, öt gé, kvantumszámítógépek, adótornyok, a tudat ereje. "Mire jött rá Garjajev? Ha lézerrel besugározzuk a DNS-t, majd a kémcsőből eltávolítjuk a fizikai DNS-anyagot, a kémcsőben hátramarad valami lenyomat, a korábban ott volt DNS egyféle étermintázata. Sokban emlékezetet Akimov munkásságára: ő alapozta meg a torziós mező elméletét.
Akimov a műszereivel éteri lenyomatot észlelt azon a helyen, ahol nemrégiben fizikai test tartózkodott. Garjajev további kutatásokkal gyakorlati célokra alkalmazta a jelenséget: megtalálta a módját, hogyan vetítse ezt az információt egy másik élő szövetre." "a DNS egyfajta kvantumos sugárzás-oszcillátor, ezért a tudomány által választott génátalakító irány az emberiség számára zsákutcának bizonyulhat.
Az élő rendszerek tudatszintjeivel kapcsolatban bevezette a fraktálok fogalmát. Sőt, tovább is ment: javasolta, hogy alkalmazzák a világegyetem Bohm-féle modelljét. Az elmélet szerint mindannyian egy hologramban élünk, melyet folyamatosan újraalakítanak, s az elsődleges szervező tényező a Tudat legyen, mely nélkül nem létezik értelmes ember"
FILM:
2020 .dec
Végtelen Forrás / YouTube
Curiosity - A marsi élet nyomában / teljes film:
Mi pontosan az élet definíciója? Hogyan kezdődött az élet, és mire van szükség a hosszú távú fenntartásához? Egyedül vagyunk az univerzumban? Ezek a kérdések ősrégiek, évezredek óta foglalkoztatják az emberiséget, ám most egy új lehetőség nyílt a megválaszolásukra: 2012 augusztusában a NASA Curiosity nevű roverje megkezdte tudományos kutatómunkáját a Mars felszínén, hogy kiderítse: alkalmas lehetett-e valaha a vörös bolygó élet fenntartására?
2020. december 8., kedd
A manipulalas mesterei es a modern propaganda kialakulasa:
Vajon mekkora mertekben sajtjaink gondolataink es erzelmeink? Milyen eszkozokkel kepesek vilagunk alruhas mesterei befolyasolni donteseink? Hogyan alakult ki a modern propaganda gepezet? A filmben rovid betekintest nyerhetunk a hatterhatalom rideg vilagaba es kozelebb kerulhetunk a propaganda gepezet mukodesenek megertesehez.
2020. december 2., szerda
Tettes vagy áldozat - A közoktatás kialakulásának sötét háttere:
Tettes vagy áldozat - A közoktatás kialakulásának sötét háttere 2/3 Ritkán gondolkozunk el azon, hogy vajon milyen törekvések eredményeképp jött létre az ingyenes és kötelező alap- és középfokú oktatás világszerte.
Ebben a videóban igyekszem demonstrálni az egyesek szerint rózsakeresztes eredetű protestáns reformáció eredményeképp létrejött porosz oktatási modell modernkori társadalom transzformáló hatását és bemutatni a "nagy" képet, anélkül hogy túlságosan mélyre süllyednék a nevek és évszámok áradatában :) .
Már iskolás éveim alatt megfogalmazódott bennem ez a kérdés, ahogy az unalmas órákon az ablakon kibámulva meredtem a távolba, mint egy börtön lakója, akit akarata ellenére zártak be oda. De csak így, sok évvel később bukkantam rá kellő mennyiségű irodalomra a témában, hogy publikusan is elő merjem terjeszteni konvencionálistól eltérő korai nézeteim a témában. Nagy kihívást okozott a "Tettes vagy áldozat" videó sorozat utolsó fejezetébe sűríteni mindazt az információt, amit szerettem volna megosztani veletek, de úgy gondolom, hogy a bemutatásra kerülő történelmi dokumentáció önmagáért beszél.
Ez a film a 'Tettes vagy áldozat' videó sorozatom utolsó fejezetének második része. A hosszúságára való tekintettel három részre bontottam a közoktatásról szóló utolsó részt. A sorozat filozófiai kérdésekkel tarkítva mutat be a széles publikum elől gondosan elrejtett történelmi eseményeket, melyek évszázados tervezésének és lebonyolításának egyenes következménye a 21. század emberének rohamosan fogyatkozó szabadsága és romló életminősége.
A sorozat három fejezete remélhetőleg sokak számára nyújt új információt a;👉 'Dokumentált összeesküvések' (1/2/3) 👉 'A modern propaganda' 👉 'A közoktatás kialakulásának sötét háttere (1/2/3)' című témakörökben.
Videók: