2023. március 24., péntek

21 Coolest Kinetic Gadgets That Will Give You Goosebumps

Amazing Gadgets That Have Reached a Next Level

Akik létrehozták a Magyar nyelvet, tudtak számolni...

 




 

CSAK 1 MARADHAT – VILÁGRENDEK HÁBORÚJA / ( HIHETETLEN MAGAZIN )

2023. március 22., szerda

Csak azért, hogy tudd… Az IBM elkészítette a világ első 2 nm-es chipjét...Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a mikroszkópok, csak gyermekjátékok egy laboratóriumban, a nanoszkópokhoz, és a jelenlegi nano technikához képest...

 


Csak azért, hogy tudd…
Az IBM elkészítette a világ első 2 nm-es chipjét, ezt a hírt még 2021. év májusában jelentette be. 🙄
Nem is lenne az annyira fontos dolog, mondhatnánk, de talán azért érdemes elgondolkozni a híren kicsit, főleg azoknak, akik a konteósokat lehülyézik. 🤔
Azért, hogy érthető legyek azok számára is, akik már rég ültek az iskolapadban, talán kezdjük egy kis anatómiával.
Vannak ugye, az emberi testben az erek, az erekben sok milliárd sejt, köztük, ami mikroszkóppal látható mondjuk egy vírus, aminek a nagysága 60-120 mikrométer között mozog általánosságban. Nézzünk egy vörösvértestet, ami már csak 6-8 mikrométer.
 
A sejtek méretaránya:
Azért, hogy képben legyünk még jobban mikrométer [µm] és nanométer [nm] közötti váltószám 1000.
Ez azt jelenti, hogy a mikrométer nagyobb mértékegység, mint a nanométer.
Tehát 1 mikrométer, az 1000 nanométer.
Amiről ebben az esetben beszélünk, az azt jelenti, hogy egy vörösvértest nagysága nanométerben számolva, 6000-8000 nanométer.
A mostani chip 2 nanométer nagyságú, így az IBM „50 milliárd tranzisztort tud egy köröm nagyságú chipbe" zsúfolni.
Na, akkor most mindenki vegye elő a képzelőerejét, és gondolkodjon el azon, hogy egy fecskendőn keresztül mennyi tranzisztort, és nanoprocesszort tudnak belőni egy ember testébe, és az ott mit is tud tenni. Na, erre mondja valaki megint, hogy konteo… 😲
Mennyire látható egy mikroszkóp alatt 2 nanométer? 🤔
A fény diffrakciója miatt a hagyományos optikai mikroszkóp felbontása korlátozott, függetlenül a használt érzékelőtől és a lencsék eltéréseitől vagy hibáitól. Ebből következik, hogy a látható megvilágítás esetén, amelynek hullámhossza 400 és 800 nm között van, és a rendelkezésre álló legjobb digitális nyílásokkal (1,4–1,7), a hagyományos optikai mikroszkóp felbontása fizikailag 200 nm nagyságrendűre korlátozódik. Számít a légmozgás, a hőmérséklet egy ilyen felvételnél, amit állandóra kell belőni stb.
 
Természetesen egy ilyen mikroszkópnak is az ára is több milliós tétel, amit egy labor nem engedhet meg magának.
Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a mikroszkópok, csak gyermekjátékok egy laboratóriumban, a nanoszkópokhoz, és a jelenlegi nano technikához képest. 😧
Egy megoldás lehetséges, hogy felfedezzük a sötét terű nanoszkópok használata, melyeket nagyítóval kell keresni, annyira ritkák, az előállítási költségük, és az áruk miatt. Országonként jó esetben pár db. „elérhető”, de azok sem minden orvos, vagy ilyen hétköznapi emberek számára.
Végiggondolva ezt az egész információ és tények halmazát, rá kell döbbennünk, hogy azt tesznek belénk, vagy velünk, amit akarnak.
Kérdéses lehet az is, hogy az ember saját maga, hogy is jutott el erre a szintre, minden mondjuk így külső segítség nélkül, mikor még pár évvel ezelőtt a mikro és a nanotechnológia csak álom volt, aztán hirtelen berobbant a semmiből. 🫣
Sokan mondják, hogy - Amit nem látok, azt nem hiszem el, hogy létezik. Nekik üzenem, hogy jól nyissák ki a szemüket, mert a mai világban a sátán tesz róla, hogy ne lásd meg azt a két szemeddel, amit el akar dugni előled.
🙏  
 
Forrás: 
http://www.massage.n1.hu  &  facebook.

2023. március 20., hétfő

Sacred GEOMETRY Pendulum Wave for Sleep and Relaxation

Dinosaur Size Comparison | 3d Animation Comparison | Real Scale Comparis...

4K HDR 120fps Dolby Vision with Animal Sounds (Colorfully Dynamic) #1

"A készpénzmentes világ és a totális kontroll" / Miért kell megvédeni a készpénzhez való jogot:

A (Hetek)

videója:


//////////

 

 

Miért kell megvédeni a készpénzhez való jogot:

 
1. A készpénz mindig működik áram és wifi nélkül.
2. A készpénzt gyorsan át lehet adni barátoknak, családtagoknak, segíteni lehet rászorulóknak.
3. Készpénzzel bárhol, bármikor vásárolhatsz, akár
az út szélén is.
4. A készpénz biztosítja a digitális magánéletet, bankok, nagy cégek és a kormány nem figyelheti, mit veszel vagy adsz el.
5. Egy készpénz nélküli társadalomban, ha a kormány úgy döntene, hogy megszünteti a bankszámládat, bajban lennél.
6. A készpénz megkönnyíti, hogy nyomon kövesd mire költesz és általában a költségvetést.
7. Egy készpénz nélküli világ korlátlan szabadságot ad a bankoknak, a kamatok, árfolyamok manipulálásának a szabadságát.
 
 



 

Természetes antibiotikumok a kertből ! / 10 Természetes immunerősítő !





 

 

Forrás:

 Vegyszermentes kertek:

 https://www.facebook.com/groups/432208457905321

...egy kis "Összeesküvés - összefüggés" ( elmélet vagy gyakorlat ) ...chemtrail,oltások,vírusok,nehézfémek,klíma... / Az értelmiségiekről.

 

 

 
A Dep of Global Communications azt állítja, hogy megállapodtak a Google-val, hogy elnyomnak minden olyan online véleményt, beleértve a szakértőket is, amelyek ellenkeznek az "éghajlatváltozásról" szóló elfogadott narratívával.
Teljes ellenőrzés 🔥

Videó:
 
 
 

*

 
 

 

Dr. Horkovics-Kováts János - egy gondolkodó doktor: 

Link a videóhoz:

https://rumble.com/v2b94k8-dr.-horkovics-kovts-jnos-egy-gondolkod-doktor-.html 

 

 

 

 *

 




https://videa.hu/videok/tudomany-technika/mergezo-egbolt-2008-szubliminalis-programozas-bill-gates-chemtrail-nK41DK8Ty92t1bpq
 

2005 április / National Geographic Magazin

 

*

 

✈️60.000.000$ A DISNEY-TŐL!
És mindez semmi másért, csak a chemtrail propagandáért.
‼️Az összes régi Disney filmet át kell dolgozni úgy, hogy csíkok legyenek az égen.‼️
Dr.med. Dietrich Klinghardt
 
Forrás:


 *

 ÉRTELM(etlen)'I'SÉGIEK?

Forrás: 

 Paradigmaváltók



"Minél tovább tanul az ember az egyetemeken, annál inkább beszippantja a Mátrix és annál jobban dolgozik az egója, és meg van győződve arról, hogy az ő igazsága, szent és sérthetetlen, mert ő, nagyon sokat tanult azért a tudásért.
De mi van, ha már eleve a tanulmányai során meg lett vezetve, és rendszer szolgát csináltak belőle, mint pl. megannyi orvosból, akik az oltások mellett kampányoltak....
Sajnos a nagy többség ilyen és ez nem általánosítás, hanem kőkemény valóság.
Persze, tisztelet a kivételnek, annak a néhány polihisztornak, akik olthatatlan tudás szomjjal rendelkezik, és mindezt kellő alázattal, az emberiség javára fordítja.
De még ők is, sokszor és végzetesen tévednek.
Lásd Béky László, természetgyógyász aki beoltatta magát és már fentről tekint le ránk, vagy Szabó Gyuri bácsi, a bükk füves ember, aki szintén élhetne még, ha nem oltatott volna és még sorolhatnám..."

Paradigmaváltók

https://www.facebook.com/korszellemkep/videos/3542400976044681/

 


*
 
https://www.facebook.com/photo?fbid=147561118274068&set=pb.100090605403472.-2207520000.             
https://www.facebook.com/photo?fbid=147561118274068&set=pb.100090605403472.-2207520000.

Tűzzel oltva 2.0

 

*

 Felébredtünk❗️ Készen állunk !

https://www.facebook.com/bodai.istvan.7/videos/101512915656162

*

2023. 05. 08. Rádió 1 / Sebestyén Balázs-ék: "Nyílt színi emberkísérlet volt amit velünk csináltak..."  Korona utóhangok...
 

*

Rabszolga vagy, vedd már észre! Talán nem kellene már ébredni? Keresni az igazságot és tenni  a változásért!

https://www.facebook.com/100088672146850/videos/618734976834054
 

 





*

2023. március 16., csütörtök

Música chamánica de los 4 elementos 💧🔥🦅🌎 Conexión con la naturaleza

Powerful Motivational Quotes on Success | Top 50 Motivational Pictures w...

Tévé és internet nélkül, boldogan -

 


 

Nem volt telefonunk, se számítógépünk. Internetről még nem hallott a világ.

Tévénk, még ha volt is, ahogy leesett a hó, nem volt kérdés, hogy rohanunk hógolyózni, ki a fehér utcára.

De a legjobbak a nyarak voltak. Amikor késő estig játszhattunk.

Telefon híján mindig megígértük, hogy világosban hazaérünk. Kihasználtuk az utolsó perceket is, és ha később értünk, legfeljebb kaptunk egy nagy letolást. Na és? A játék a haverokkal így is felejthetetlen volt.

Néha sárosan, néha nagy, vérző sebbel a térdünkön, könnyes szemmel értünk haza. De egy cseppet sem bántuk.

Hogy fogják-e ismerni ezt a mai gyerekek? Aligha. Vagy csak nagyon kevesen....

 

( folytatás/forrás az alábbi oldalon! )

ez a fotósorozat visszahozta a gyerekkorunkat: 

 Link az oldalhoz:

https://player.hu/eletmod/ilyen-boldog-is-lehet-az-elet-tv-es-internet-nelkul 

 


 

 

 

 

Gyalog Galopp - "Király vagyok!" (Jelenet a Gyalog Galopp c. filmből.)

Örömmel az iskolában: „Az iskolában bekövetkezik az a társadalmilag is támogatott bűncselekmény, hogy a gyerekek 6-8 órát ülnek”

 


 "Az iskola, az a ruhatár, ahová gyermekeinket elhelyezzük, hogy fegyelmezett, erkölcsös, munkára motivált felnőttként kapjuk majd egyszer vissza, azt hiszi, hogy neki az a dolga, hogy a kis fejekbe minél több információt töltsön. Mivel ezt a mechanikus folyamatot a gyermekek kezdeményezőképessége, természetes aktivitása igencsak akadályozza, ezért a legtöbb iskola amolyan fegyelmező intézménnyé is alakult, ahol a kívánt célt, ha kell, erőszakkal is elérik. Pedig az iskolának afféle gyermek-"törzsnek" kéne lennie, kisebb-nagyobb bandákkal, ahol jó lenni, ahol mindenkit szeretnek, segítenek, ahol a gyermek, ha szükséges, érzelmi támaszt és vigaszt kap. Mellesleg persze tanulhatna is valamit, de ha egy tizenéves igazán meg akar valamit tanulni, azt rendszerint sokkal gyorsabban teszi, mint azt az iskola képzeli." /Csányi Vilmos/

 


 

 

https://www.facebook.com/orommelaziskolaban.hu/photos 

 

http://orommelaziskolaban.hu/ 

 

 *


 A jelenleg működő társadalmi berendezkedés sem céljaiban, sem felépítésében nem alkalmas arra, hogy jól működő, pszichés szorongásoktól mentes, boldog embereket neveljen. Minden, amit tehetünk, az a károk minimalizálása. Ezt pedig nem az intézményesített oktatási rendszerek fogják megtenni.
Az oktatási rendszer jelenleg kitűnően ellátja a feladatát abban az értelemben, hogy hozzászoktatja a gyerekeket az állandó stresszhez, a megfelelési kényszerhez, a jutalom-büntetés elvű szemléletmódhoz, valamint a legyártott dogmák mentén való gondolkodáshoz.
Hozzászoktatja őket ahhoz a világhoz, amelyben majd boldogulniuk kell.


Ha alapvető változtatásokat eszközölsz ebben az oktatási rendszerben, és szabad, boldog, kreatív gyerekeket nevelsz, nehezen fogják megtalálni a helyüket ebben a világban. Esetleg építenek egy másikat, és ezt a kockázatot – a fennálló modell szempontjából – nem lehet bevállalni. Szóval, nem az történik, hogy jön a csoda, megváltoztatja a rendszert és mindenkinek jó lesz. Hanem jön a csoda, mi megváltozunk, amitől megváltozik a rendszer, és mindenkinek jó lehet.
Van a világnak már olyan szeglete, ahol a rendszer elkezdett változni, és követendő példa lehet? Maradjunk az oktatási rendszereknél, a gyerekekhez kapcsolódó jó gyakorlatnál. 


Maximum arról beszélhetünk, hogy a rendszeren belül léteznek élhetőbb és kevésbé élhető változatok. Ilyen értelemben igen, vannak, vagy inkább lennének követendő példák, amelyeket többnyire ismerünk is. Alapvetően ezek is ugyanazt a célt szolgálják, hogy kis fogaskerekeket gyártsanak a gépezetbe, de ezt kevésbé kártékony módon érik el. Illetve figyelmet fordítanak arra is, hogy a kis fogaskerekek szeressenek a gépezet részei lenni. 


Vannak kreatív megoldások arra, hogyan lehet például az iskolai mozgásfejlesztést kivinni az iskolából, és ingyenesen elérhetővé tenni a családoknak. Ausztriában úgynevezett motorik parkokat építenek, ami hasonló egy kalandparkhoz, csak éppen veszélyhelyzetek nélkül. A különleges játszóparkok eszközei remekül fejlesztik a motoros képességeket – na egy ilyet minden iskola mellé el tudnék képzelni.
És addig, amíg nem lesz, mit tehet egy hazai testnevelő tanár, hogy a valós igényekhez legjobban igazodó foglalkozásban részesítse a gyerekeket?


Nem az intézmény fogja ezt megoldani. Köti a tanrend, az intézmények felé irányuló elvárások és az órakeret. Napi 45 perc az tűzoltásra sem elég. Az iskolán kívüli időben tudunk megoldás után kutatni.
Vagyis irány a játszótér, amikor csak lehet, elő a koszolni való ruhákkal, hagyjuk a gyerekeket őrjöngeni, a feszültséget levezetni, és legyünk ebben partnerek, akár játszótársak is?
Igen, de azzal a megjegyzéssel, hogy azért úgy hagyjuk őket feszültséget levezetni, hogy a saját és mások biztonságát ez ne veszélyeztesse. Otthon is lehet a lakásból „dzsungelt” varázsolni. Az idegrendszernek nagyjából mindegy, hogy hol végzi azokat a mozgásokat, amelyeket igényel a fejlődéséhez.... 

Folytatás/Forrás: https://egy.hu/megoszto/az-iskolaban-bekovetkezik-az-a-tarsadalmilag-is-tamogatott-buncselekmeny-hogy-a-gyerekek-6-8-orat-ulnek-112186#