2019. december 1., vasárnap

A KŐ EGYENSÚLYOZÁS MŰVÉSZETE:

A kövek kiegyensúlyozását a legelső alkalommal 2010-ben próbáltam vissza. Láttam néhány kőszobrokat egy parkban, amikor egy öreg, bölcs ember azt mondta, hogy ez a természet egyensúlyának szimbóluma. Tetszett ez az ötlet, és ezt követően könnyű kőszobrokat készítettem. Egy idő után elkezdtem kipróbálni az egyensúlyt, és megpróbáltam olyan kőszobrokat készíteni, amelyeknek olyan kicsi az egyensúlypontja, hogy szinte lehetetlennek tűnjön. Nagyon szerettem. Mindkettő azért, mert kihívásnak érezte magát, hanem azért is, mert arra kényszerített, hogy nagyon nyugodtan és nyugodtan álljak, és csak egy dologra összpontosítsam; hogy megtalálja az apró, apró mérlegpontot. Egyre inkább valamiféle meditációvá vált. 






J.J.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése